Har du nogle spørgsmål? Klik her
Man - Fre: 10:00 - 12:00
Lør - søndag lukket

Kontakt os

Du kan finde de fleste svar på denne side!

Ring til os:

Man - Fre: 10:00 til 12:00

Adresse:

Søllerød Park 19, 20
2840 Holte

Spørgsmål vedrørende opstart

Hvordan bliver jeg kunde hos Power4U?
Det eneste du skal gøre er at udfylde vores oprettelsesblanket HER. Det tager kun nogle få minutter. Vi sørger for resten.

Spørgsmål vedrørende min faktura

Hvor ofte får jeg en faktura?

Du får som udgangspunkt en faktura 4 gange om året. Du kan dog selv vælge, om du hellere vil have en faktura hver måned, eller om du vil have en faktura halvårligt.

Den Grønne Bølge

Hvad er Den Grønne Bølge for noget?

Den Grønne Bølge er et koncept, hvor vi og vores kunder går sammen om aktivt at understøtte den grønne omstilling. Jo flere vi går sammen, des større forskel kan vi gøre, både ved at understøtte udviklingsprojekter og ved at opføre vedvarende energikilder som vindmøller og solanlæg.

Øvrige spørgmål

Jeg skal flytte. Hvad gør jeg?

Når du flytter, kan du tage din el-aftale med dig. Du skal blot give os oplysninger om din nye adresse samt din flyttedato. Herudover skal du sørge for at aflæse el-måleren på din gamle adresse og give os besked.

Hvis du ikke giver os besked om, at du flytter, så skal du være opmærksom på, at du er ansvarlig for betaling af strøm på din gamle adresse, indtil der registreres en ny disponent på adressen. Hvis du ved, hvem der flytter ind på din gamle adresse, så bedes du give os deres kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dem og sikre, at de tegner en el-aftale hos enten os eller en anden el-leverandør.

Skriv til os:

Du mangler at udfylde dette felt
Du mangler at udfylde dette felt
logofarve.png
Strøm med omtanke

Søg